♥♥♥Rap غم پرست Rap♥♥♥

♥♥♥Rap غم پرست Rap♥♥♥

♥♥♥mamad♥♥♥

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 13509
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


**i love you**

 ای که دور از من و در قلب منی

 

با خبر باش که دنیای منی.

 

شادی ات شادی من.

 

غصه ات غصه من.

قلبه من 

خانه تو.خانه ات قبله من




bikassblog.iranblog bikassblog.iranblog bikassblog.iranblog bikassblog.iranblog bikassblog.iranblog

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ممد غم پرست تاريخ: شنبه 26 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ


نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mamadghamparast.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com